İstanbul Taksim doğumluyum.Çeşitli ilgi alanlarım var. Denize girmeyi, fotograf çekmeyi, yeni şeyler ögrenmeyi çok seviyorum. Bol kitap okurum. Arkadaşımdan alıp okuyup beğendiğim bir kitap varsa onu iade edip gidip, kendime o kitabı satın alırım. Neden mi? Okurken satırların altını çizebileyim diye. Yanına notlar yazabileyim diye. Anlayacagınız, benim kitaplarım evrile çevrile okunduğunu belli eder. Bazen de o kitabı 5 ay sonra tekrar okurum. Sevdiğiniz bir müziği nasıl tekrar tekrar dinlerseniz, ben de kitaplarımı tekrar tekrar okurum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder